lördag 9 juni 2012

Tre

Bloggningen har varit lite sådär, därför tänkte jag köra på en såndär 30-dagars lista.


1. Tre betydelsefulla minnen
2. Tre tankar om dagen som gått
3. Tre bra böcker jag läst
4. Tre böcker jag ska ha läst innan jag dör
5. Tre bilder från där jag bor
6. Tre bra filmer jag sett
7. Tre filmer jag ska ha sett innan jag dör
8. Tre bra artister jag lyssnar på
9. Tre bra låtar jag gillar
10. Tre skådespelare jag gillar
11. Tre roliga personer
12. Tre konstnärer jag tycker om
13. Tre tavlor jag gillar
14. Tre bilder på mig själv
15. Tre foton jag gillar
16. Tre bra köp jag gjort
17. Tre favoritsaker
18. Tre platser jag vill besöka
19. Tre personer jag vill träffa
20. Tre bra bloggar
21. Tre drömmar jag har
22. Tre yrken jag skulle kunna tänka mig ha
23. Tre saker jag ska göra i sommar
24. Tre saker jag ska göra innan jag dör
25. Tre saker jag önskar jag kunde
26. Tre saker ni inte visste jag kan
27. Tre saker jag är stolt över
28. Tre saker jag är glad att jag gjort
29. Tre fina ord
30. Tre bra citat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar