söndag 2 juni 2013

Saker jag irriterar mig på

I oordning

1. Att folk ständigt ska komentera min musiksmak, har i stort sätt alltid fått försvara mig eller skämmas över att jag bla älskar The Ark.
(har btw gjort en lista på spotify som jag förhoppningsvis har fått med dom bästa låtarna av dom. Spotta på min lycka om du känner fört, notera även namnet på listan).
Jag är hellre mig själv än alternativ, låt mig få vara det. Men musiktips älskar jag alltid, missförstå mig ej.

2. Att plugget har varit mitt liv de närmsta månaderna och trots så mycket slit ger det sällan resultat.

3. Att jag ger upp pga nr2.

4. Att jag inte tar tag i mig själv.

5. Att tiden går för fort.

6.  Att det finns en sådan press på oss kvinnor i dagens samhälle och att inte fler vågar kalla sig själva för feminister. Kommer utveckla i ett inlägg inom en relativ snar framtid.

7. Den nya ofärdiga gymnasiereformen.

8. Att jag har ont.

9. Att just han bor i bajsåkersberga.

10. Matten.

11. Oförstående människor.

12. Själviska -11-

13. Egoistiska -11-

14. Bossiga -11-

15. Elaka -11-

16. Äh -11-

17. Livet suger till och från.

18. Att USA har mer fokus på att kriga än att ge fri sjukvård. Vilket förexempel.. En värld där de med pengar är friska medans de fattiga ruttans bort.

19. Att miljöproblem inte tas seriöst.

20. Folk som är mot homosexualltiet, jag menar vem har något med att göra vem du älskar och känner lust att ha sex med. HELT sjukt.

21. Rasism.

22. Att bli kallad för feministjävel.

Återkommer säkert med fler saker snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar